Skönt att se solen igen...

Ja givetvis blev det regn i onsdagskväll på tävlingarna i Åtvidaberg, men det spelar liksom ingen roll. Det är alltid lika trevligt att vara där och tävla. Alla är så himla glada och positiva!
Resultaten blev ju inte så tokiga heller. Jack blev 2:a i båda klasserna, slagen av Maja och Sara med 4-5 sekunder! Dom är fantastiska. Håller alla tummar för Sara på SM!
Ebba diskade jag frivilligt då hon hoppade av balansen i agilityklassen och Roger sa att det var på håret att hon hoppade på uppfarten också. Rackarns också!
Hoppklassen vann Ebba och gjorde ett jättefint lopp.
Sedan har det ju regnat och båst i flera dagar. Mitt militärtält nere på agilitybanan stod pall trots att det såg ut som om det skulle följa förra tältets väg och segla i väg. Då vet jag det; att militärtält klarar det mesta.
Idag skiner solen och Krister(min hjälte 2) klipper gräset nere på agilitybanan. Min hjälte 1 lipper gräset i vår trädgård. Det är ju bäst att passa på.
Imorgon kommer "mitt" mediumlag Team Relax hit på kvällen, så ska vi trimma lite inför SM. Gäller att träna kontaktfält med Ebba!

Kommentarer
Postat av: Maria och pudlarna

Så nu är den äntligen på plats. Vad fint det blev:)

2010-06-14 @ 18:20:03
URL: http://marrolle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0