Agilitydagläger v. 28

Igår avslutade vi det första av mina tre dagläger och det har varit så himla kul. Det är alltid så fantastiskt att se ekipage utvecklas och "växa" och samtidigt tycka att det är så roligt.
Det vi hade att kämpa med var ju värmen. Puh! Men tack vare att jag har en liten hundpool nere vid banan så kunde vi svalka hundarna hela tiden. Dessutom så har vi ju en pool för oss tvåbenta i trädgården så där kunde även vi få lite svalka.
Lotta Östlund kom på onsdag eftermiddag och berättade om rallylydnad och alla fick prova på att köra en liten bana.
På torsdag eftermiddag kom Carina Jangbrand och pratade lite nosaktivering(vi hade planerat att gå ut i skogen och lägga spår, men det är för torrt och varmt) så det fick uppletande i rutan i stället. Tack till både Lotta och Carina!
Nu ser jag fram emot mitt "heelerläger" v. 30. Hoppas att det är lite svalare då!

Kommentarer
Postat av: Lena Aronsson

Tack Catharina för 3 JÄTTE TREVLIGA dagar!

Du är jätte duktig instruktör =)



Vi kommer tillbaka!



Kram Lena & Abbe

2010-07-18 @ 12:09:41
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0